• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

ArbejdsUdleje

  • Vores services
  • Om os
  • Referencer
  • blog
  • faq
  • Galleri
  • Har du brug for arbejdskraft?
  • kontakt

Om os

Vores virksomhed med dansk baggrund har opereret på det europæiske arbejdsmarked i mere end 10 år.

Vores hovedbeskæftigelse er tidsbegrænset ansættelse og direkte formidling fra østeuropæiske lande til Vesteuropa – primært til Tyskland og Danmark, men takket være vores fortsatte udvikling kan vi også tilbyde hjælp til kunder i Østrig og Sverige. Vi har et solidt kundeunderlag inden for landbrug, industri og produktion, logistik og transport og hotel- service- og resturationsbranchen. Mangler du arbejdskraft inden for disse områder er vi dit rigtige valg!

Oplever du personalemangler, har du netop modtaget en større ordre, driver du sæsonbestemt virksomhed eller ønsker du at spare dig selv besværet med at finde og ansætte personale, så kontakt vore dedikerede medarbejdere. Vores tysk- og svensktalende kundeservicemedarbejdere er til rådighed hver dag, og du kan få fat i os når som helst.

 

Vi rekrutterer medarbejdere fra østeuropæiske lande ved hjælp af vore lokale medarbejdere. Vores arbejdsområder inkluderer Polen, Ungarn, Rumænien, Ukraine og Serbien. Vore kolleger arbejder for dig på syv kontorer i fire lande, og vi stræber dagligt efter at finde kvalificerede medarbejdere med rette kompetencer inden for uddannelse, erfaring og sprog.

Vi varetager alle opgaver inden for marketing, rekruttering og udvælgelse. Vi udvælger kandidater, gennemfører interviews, organiserer rejseplaner og varetager alle økonomiske aspekter. Vore kolleger har mange års erfaring med dette arbejde.

Vort engagerede team gør alt for at imødekomme dine krav og løser alle spørgsmål og eventuelle problemer hurtigt og på et højt niveau. Med vore moderne og innovative løsninger og vort markedskendskab når vi også kandidater der normalt er vanskelige at få adgang til. Vore kunder er vor højeste prioritet! Vi hjælper dig til endnu mere succes for din virksomhed, og tilbyder medarbejderne de bedste muligheder og arbejdsbetingelser.**

 

Rekrutteringsprocessen forløber som følger:

Vi opretter en behovsanalyse, udvikler kandidatens kravprofil og informerer dig om den aktuelle markedssituation. Jo mere vi ved hvad din virksomhed har brug for, jo lettere er det for os at finde de rette medarbejdere.

Selve ansættelsesprocessen er meget kompleks og spænder fra jobannoncer til samarbejde med headhuntere til personlig fremmøde. Vore kolleger holder indledende samtaler, udvider vores database og anvender andre ressourcer til at lette udvælgelsesprocessen.

Vi introducerer dig for potentielle emner – har du brug for at tale med kandidaterne for at teste deres færdigheder, arrangerer vi gerne Skype-samtaler.

I tilfælde af positivt resultat indgår vi ansættelse med kandidaten og tager os af alle administrative opgaver. Din nye medarbejder kan herefter begynde at arbejde for dig!

 

 

 

Leje af medarbejdere, samt direkte formidling af medarbejdere giver mange fordele for dig og dit firma. Der er stor fleksibilitet for tilpasning til de forskellige personalebehov du måtte have, og altid med fokus på det bedste for din virksomhed.Du sparer både tid og penge. Vælg mellem følgende muligheder:

Arbejdsudleje

Når en medarbejder ansættes hos Arbejdsudleje, udfærdiges en ansættelseskontrakt mellem udlejer og medarbejderen. Medarbejderen bliver registreret af udlejer, og modtager ligeledes sin løn fra udlejer. Alle opgaver i forbindelse med løn og ikke lønmæssige omkostninger påhviler udlejer, og kundens (lejers) budget bliver på ingen måde belastet af hverken registrering, udgifter og tidsforbrug på ansættelsesprocedurer, lønindberetning eller afskedigelsesprocedurer.      

Udlejer (Arbejdsudleje) og lejer (kunden) laver en medarbejderudlejningsaftale.
Alle risici som omhandler hvorledes medarbejdernes pålidelighed og kvalifikationer lever op til lejers krav, påhviler udlejer. Lejer er kun forpligtet til at betale den i fællesskab aftalte timeløn til udlejer, efter at medarbejderen har arbejdet det aftalte ugentlige timeantal.

Der foreligger et kontraktligt samarbejde mellem den udlejede medarbejder og lejer. Dette betyder at ansættelseskontrakten som medarbejderen har med udlejer, og kontrakten om arbejdsudleje med lejer, forpligter begge parter.

Den udlejede medarbejder skal leve op til det arbejde han/hun har skrevet under på, og lejer har omsorgspligt, og skal sørge for trivsel, for den udlejede medarbejder. Medarbejderen bliver en naturlig del af lejers virksomhed, og arbejder efter dennes instruktioner.
Såfremt medarbejderen ikke overholder aftalen, vil der være mulighed for udskiftning af medarbejder.

Direkte formidling af medarbejdere

ArbejdsUdleje Aps påtager sig alle opgaver omkring søgning og udvælgelse af mulige medarbejdere til kunden. Kunden præsenteres for de udvalgte klienter på hurtigste måde.Det eneste du som kunde skal gøre, er at udvælge den demedarbejder(e) der passer bedst til jobbet, hvorefter medarbejderen vil kunne starte hos dig umiddelbart efter.
Du (kunden) underskriver selv kontrakt med medarbejderen, og han/hun modtager løn direkte fra din virksomhed.

Betalingfor direkte formidling sker først efter vellykket formidling af medarbejder, og kan betales i flere rater.

Få arbejdskraft

Munkesøvej 19, 4000 Roskilde – DK

CVR-nr: 34895899

Vores dansksprogede kundeservice-medarbejdere kan nås telefonisk og via e-mail alle hverdage i tidsrummet kl. 08-16:00

Du kan også sende dine spørgsmål til os ved at udfylde og sende formularen

Kundeservice

Skomagergade 21, 4000 Roskilde

  • man-fre 8:00 - 16:00
  • 80 24 70 70

© ArbejdsUdleje 2021 All rights reserved

Hosting provider: one.com

Created by: Marketing Xrays
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.OK